Contra - Ters Yön Şarkı Sözleri

Contra şarkıcısının popüler şarkılarından Ters Yön şarkısının sözlerini sizlerle paylaşıyoruz. Contra - Ters Yön Şarkı Sözleri sitemize 7 Aralık 2016 Çarşamba tarihinde admin tarafından eklenmiştir.

İstikamet cehennem bitch
Beynim sarı
Buda cennetin alevli yanı
Suya düştüm
Karetta karetta yarım
Ama bi tarafım musadan eski
Balım akıyo su gibi barım
Varille kanı canın gider
İhtiyar evli canın
Bana bulaşıpta kalacağını sanıyorsan
Ağzında sadece vanilya tadı
Ne bi tvim var
Nede barettalarım
Ne siyasiler gibi baret takarım
Ama akıllı ol
Seni direnişçi solcu dinsizler gibi paket yaparım
Şaha kalkarım ironim gelir herkesi baykallarım
Gördüğüm şortluyu parmaklarım
Parmaklatmazsa tartaklarım
Yemişim övgüyü şakşakları
Göz çıkarmak işim hiç kaş yapmadım
Ama aç kalmadım
Bi avşar gibi televole muhabirinden maaş almadım
Hem ben gökhan mıyım murat mıyım
Egomu peşkeş çekiyim baş sallıyım
Hani televizyon kadar aşşalığım
Ama sığmıyo kadraja ta.aklarım
Kafam rahat ayran bol
İşime bi karışan yok laylaylom
Sen ayrılda gel gönüllü ünlücüm
Eğlendir bizi hadi yavrum koş
Yansın job kaysın cont
Varsın aç oluyum varsın tok
Ama fakir edebiyatını s.kiyim
Parasını verip üstü sende kalsın bro
Ama yok oda beş kuruş etmez
Dikine giderim bitch yolum hep ters
Ama bu şarkı temiz cürüm etmem
Hayatını s.kerim küfür etmem
Sürü sevmem bana şuna buna çık deme yürü git len
Juliverneyim ben
Tüm jürilerden yüksekken düşmem jüpiterden
Bitmedi var devamı gel
Git ruhunu sat plağa bedel
Sende çünkü şimdi
Tvde gelinle damat satılıyor
Her an esef duyuyor
Gözler artık reva mı der
Yanıltıyor hep aynı teraneler
Sanırsın ki insanımın aklında
Daha fazla s.kiş var keraneden
Eğer hep izlersen o aptal kutusunu
Öten o halka hakaret borusu
Köpeğe halktan yetenekli diyen mi suçlu
Yoksa halk mı neyse lanet olsun
Sert yazarım huyum kurusun
Hem dost acı söyler bilmiyo musun
Bu kadar yeter müzik dursun
Uyuda vücudun huzur bulsun

Contra - Ters Yön Şarkı Sözüne Yorum Yaz

Yorum Yazma Kuralları: Contra - Ters Yön Şarkı Sözleri hakkında yaptığınız yorumlar da hakeret içeren yada onur kırıcı cümleler olmamalıdır. Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız. Diğer tüm şarkı sözleri yayınlarında olduğu gibi Contra - Ters Yön Şarkı Sözlerine atılan hiçbir hakaret, küfür, argo içeren yorum kabul etmeyecektir. Şarkı Sözlerine göstermiş olduğunuz hassasiyetin tüm şarkı sözleri için geçerli olduğunu unutmayınız.
Contra - Ters Yön Şarkı Sözüne Yapılan Yorumlar

Contra - Ters Yön Şarkı Sözüne toplamda 7 yorum yapılmıştır. Contra - Ters Yön şarkı sözüne yorum yaparak katkıda bulunabilirsiniz.;

Enes Emek
31.10.2019

Lan ben bi yol buldum googledan indirdim sonra youtubdan beat olmayan bi klibi indirdim sonra her hangi bi edit uygulamasıyla klibin arkasına indirdiğim şarkıyı koydum kaydettim galeriye hem klip var hem şarkı..

Uygar Ergül
31.10.2019

neden telif yemediğini çözdüm çünkü şarkının telif yiyen kısmı en baştaki şarkı :) sen de oraya çıkartıp atmışsın. zeka fışkırıyor..

Fatih Özcan
31.10.2019

bu şarkının telif yeme sebebi bir popcunun arka plan müziğini "ters yön" de beat olarak kullanması yani bir benzerini. o yüzden giriş beatini kesmiş ama yinede telif yeme ihtimali var ama 1 hafta boyunca birşey olmadıysa herhalde olmaz yaa

Batuhan Turan
31.10.2019

Ya sen nasıl bir kralsın iplaye indirmeye çalışıyordum aylardır sonunda rastgeldim ❤️

Serkan Güney
31.10.2019

her dinlediğimde ayrı zevk alıyorum mükemmel iş çıkarıyor bu adam ya..

Radar Kuşu
31.10.2019

bu videoyu görünce netd müziğin beyni durdu çoğu çalışan istafa etti kadrolu işciler 3yıllık izin aldı ceo lar ve gelir mumurları uzun eşek oynamaya başladı bunu gören netd müzik müdürü delirdi ve inziva ya çekildi..

Mert Ergün
31.10.2019

kardeş sen harcanıyon bu ülkede git yurtdışında master yap..