Leyla Yıldırım - Sana Aşık Olduğum Şarkı Sözleri
📅 07 Şubat 2020
👁️ 595 görüntülenme
💬 0 yorum
Leyla Yıldırım şarkıcısının popüler şarkılarından Sana Aşık Olduğum şarkısının sözlerini sizlerle paylaşıyoruz.
Sana âşık olduğum için bana öğüt veriyorlar.Öğüt bana ne fayda verir ki? Zehirli su içmişim.
Bana şekerin ne yararı olur? Benim için ayağını bağlayın diyorlar,deli olan gönüldür.
Ayağımın bağlanmasının ne yararı olur?
Der eşkı tuam nasihatu pend çesut zahra çeşidi am merakend çisubud.Guyand meraki bend ber paş behind.Divane delast panberbend çesud.
Leyla Yıldırım - Sana Aşık Olduğum Şarkı Sözüne Yorum Yaz
Yorum Yazma Kuralları: Leyla Yıldırım - Sana Aşık Olduğum Şarkı Sözleri hakkında yaptığınız yorumlar da hakeret içeren yada onur kırıcı cümleler olmamalıdır. Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız. Diğer tüm şarkı sözleri yayınlarında olduğu gibi Leyla Yıldırım - Sana Aşık Olduğum Şarkı Sözlerine atılan hiçbir hakaret, küfür, argo içeren yorum kabul etmeyecektir. Şarkı Sözlerine göstermiş olduğunuz hassasiyetin tüm şarkı sözleri için geçerli olduğunu unutmayınız.
Leyla Yıldırım - Sana Aşık Olduğum Şarkı Sözüne Yapılan Yorumlar
Leyla Yıldırım - Sana Aşık Olduğum Şarkı Sözüne henüz yorum yapılmamış. Leyla Yıldırım - Sana Aşık Olduğum şarkı sözüne ilk yorumu siz yaparak katkıda bulunabilirsiniz.;
Diğer Leyla Yıldırım Şarkı Sözleri
- Leyla Yıldırım - Aşk Okulunda
- Leyla Yıldırım - Aşkla Beraber Ol
- Leyla Yıldırım - Ben Safa Denizinde
- Leyla Yıldırım - Ben Zerreyim Ancak
- Leyla Yıldırım - Beni Önce Binlerce
- Leyla Yıldırım - Biz Aşkın Aşıkıyız
- Leyla Yıldırım - Bu Aşk Bir Padişahtır
- Leyla Yıldırım - Bugün De Her Gün Gibi
- Leyla Yıldırım - Demedim Mi
- Leyla Yıldırım - Derdimin Getirdiği