Qarizma Rap - Dengi Dengine 2 Şarkı Sözleri

Qarizma Rap şarkıcısının popüler şarkılarından Dengi Dengine 2 şarkısının sözlerini sizlerle paylaşıyoruz. Qarizma Rap - Dengi Dengine 2 Şarkı Sözleri sitemize 4 Kasım 2019 Pazartesi tarihinde admin tarafından eklenmiştir.

Bak hele gardaş!
Arıyürüm arıyürüm açmiyün? Hayırdır?
Oraya gittin g.tünnü kalktı senin?
Geliyürüm oraya ona göre!

Neşeliyiz fakat edişeliyiz
Bu karanlık sokaklar bizim işimiz
Bize bulaşma moruk çekilir fişiniz
Yanındaki bu adam sizin neyiniz

Elde emanet mezu çok derin
Torbacı bu sokakta terör estirir
Kalabalık olunca ortam gerilir
Yanlışa af yok bu böyle bilinir

Burası bakkalmı vereyim borca
Paran yoksa oğlum hadi git yoluna
Burda verilmiyo beleş cigara
Oyalama beni yoksa yersin kafana

Kafan güzelse dengi dengine
Zengin herzaman zevki peşinde
Bizim gibileri ise bakar keyfine
Ortam kurulu cigaram elimde

Rahat gezemiyoruz sokakları
Şekil yapıp sonra korkanları
Hatam neydi abi hiç sormadın
Borcun vardı lan verde kalmasın

Adanada gençler çok hızlı kardeş
Torbacısı hırsızı hepsi bir keş

Hayırdır bize ne bakıyon kardeş
Hiçmi görmedin böyle hızlı semt

Ayanlar aha yine patlıyorlar
Mahallede birilerini kovalıyorlar
Araya giderler yakalanırsalar
Bizim bu gençler harbi deli dolular

Her bir yerde mevzu içimde telaş
Birbirini çekemeyip başlar savaş
Hayırdır sorunun neydi gardaş
Bi yumruk salladım patladı kaş

Bu evde para b.k şimdi seyret
Başımıza şimdi kopacak kıyamet
Sert çıktı bu sefer girdigimiz ev
Ev sahibi çıktı olduk paket

Başımızı kaldıramadık mevzudan
Kimseden yemedim hayırdır ulan
O anda bi yumruk yedim kafama
Sinirlenip başladım sıkmaya

Fazla yüzdede noluyo böyle
Neşemize gezek dedik mahallede
Yine düştük mevzunun içine
Gelde çık şimdi bu işin içinden

Farklı bir tarz vede farklı bu semt
Bi jarjör mermi ile alayınız pert
Sert çıktı bu sefer girdigimiz ev
Ev sahibi çıktı olduk paket

Qarizma Rap - Dengi Dengine 2 Şarkı Sözüne Yorum Yaz

Yorum Yazma Kuralları: Qarizma Rap - Dengi Dengine 2 Şarkı Sözleri hakkında yaptığınız yorumlar da hakeret içeren yada onur kırıcı cümleler olmamalıdır. Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız. Diğer tüm şarkı sözleri yayınlarında olduğu gibi Qarizma Rap - Dengi Dengine 2 Şarkı Sözlerine atılan hiçbir hakaret, küfür, argo içeren yorum kabul etmeyecektir. Şarkı Sözlerine göstermiş olduğunuz hassasiyetin tüm şarkı sözleri için geçerli olduğunu unutmayınız.
Qarizma Rap - Dengi Dengine 2 Şarkı Sözüne Yapılan Yorumlar

Qarizma Rap - Dengi Dengine 2 Şarkı Sözüne henüz yorum yapılmamış. Qarizma Rap - Dengi Dengine 2 şarkı sözüne ilk yorumu siz yaparak katkıda bulunabilirsiniz.;

Diğer Qarizma Rap Şarkı Sözleri