Sagopa Kajmer - Avutsun Bahaneler Şarkı Sözleri

Sagopa Kajmer şarkıcısının popüler şarkılarından Avutsun Bahaneler şarkısının sözlerini sizlerle paylaşıyoruz. Sagopa Kajmer - Avutsun Bahaneler Şarkı Sözleri sitemize 21 Ağustos 2019 Çarşamba tarihinde admin tarafından eklenmiştir.

LİRİK ( LYRICS)
1.KISIM

Kaybetmedim hiçbir zaman dürüstlüğümü ama dürüstlükten çok kaybettim.
Ben her şeye kafa tutmadan önce her şey bana kafa tutmuştu ben gördüm.
Anladım ya fayda etmiyor bir şey.
Engel olamıyorum,dağılıyorum peyderpey.
Var kendimle konuşmak istediğim çok şey.
Açarım ağzımı yumarım gözümü epey epey.
Neden iki büklüm boynun?
Beslediği yılanlara mı kırgın koynun ?
Kurtlar canını alıyorken koyunun,bal umdun da arıdan sade kaldı iğne bulduğun.
Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt.
Kalbin yerinden çıkacak haydi biraz rahatla!
Bildiğim şeyleri ben de öldüremiyorum evet başa çıkamadığım oluyor olanla.

NAKARAT

Avutsun bahaneler.Avutsunlar beni avutabilirseler onlar.
Pek sanmam,hiç sanmam.
Elimi çektim altından taşın,kurtuldu ezilen parmaklarım,
ama canım hala yanıyor.Avutsun bahaneler,bahaneler.
Ah bu bana ağır gelen sözler yok mu...
Ah bu bana ağır gelen yükler yok mu...
Avutsun bahaneler,bahaneler.



2.KISIM

Vermedim kendimden ödün ne dün ne bugün.
Ben zamanı öldürürüm zaman beni öldürürken.
Kangren bir kolum vardı dün kesip atmak ağır oldu hem de onu çok severken.
Anladım ki fayda etmiyor bir şey.
Yaşamak zorundayım bu bildiğim tek şey.
Sanki ben bir kobayım da dünya bir deney.
Kaçacak bir yerin yok doğu,batı,kuzey,güney.
Neden bakışların donuk ve yorgun?
Belli ki mahkemen var içinde büyük sorgun.
Hayatını senden çaldılarsa büyük soygun.
Sende ses yok,kalma suskun!
Ayakkabı bağcığı gibi çözüldü sırlar.
Ben sessiz yürürken köpek bana hırlar.
Yetmiyormuş gibi paçamı ısırırlar.
Saldırmak için kendilerini kandırırlar.

NAKARAT

Avutsun bahaneler.Avutsunlar beni avutabilirseler onlar.
Pek sanmam,hiç sanmam.
Elimi çektim altından taşın,kurtuldu ezilen parmaklarım,
ama canım hala yanıyor.Avutsun bahaneler,bahaneler.
Ah bu bana ağır gelen sözler yok mu...
Ah bu bana ağır gelen yükler yok mu...
Avutsun bahaneler,bahaneler.

Sagopa Kajmer - Avutsun Bahaneler Şarkı Sözüne Yorum Yaz

Yorum Yazma Kuralları: Sagopa Kajmer - Avutsun Bahaneler Şarkı Sözleri hakkında yaptığınız yorumlar da hakeret içeren yada onur kırıcı cümleler olmamalıdır. Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız. Diğer tüm şarkı sözleri yayınlarında olduğu gibi Sagopa Kajmer - Avutsun Bahaneler Şarkı Sözlerine atılan hiçbir hakaret, küfür, argo içeren yorum kabul etmeyecektir. Şarkı Sözlerine göstermiş olduğunuz hassasiyetin tüm şarkı sözleri için geçerli olduğunu unutmayınız.
Sagopa Kajmer - Avutsun Bahaneler Şarkı Sözüne Yapılan Yorumlar

Sagopa Kajmer - Avutsun Bahaneler Şarkı Sözüne toplamda 12 yorum yapılmıştır. Sagopa Kajmer - Avutsun Bahaneler şarkı sözüne yorum yaparak katkıda bulunabilirsiniz.;

Yamaç Koçovalı
04.11.2019

Sensin abi benim gençliğim... Senin yüzünden bitti aşka inancım .. Senin yüzünden başka rapci sevemedim .. Sen rapci değildin kafamızı yaşayan güzel bir abiydin.. Sevgilerle.

Yunus Emre Göksu
04.11.2019

Bu Kral Tahtından İnersen Sen Kendi İsteğinle İnersin, Başka Kimse Kılına Bile Dokunamaz 👑

Ümit Yalçın
04.11.2019

İlk dinledigimde nefret ettim yani gercekten nefret ettim anlamiyordum sonra bi daha caldim sonra tekrar caldim sonra tekrar artik fark ettim ki calmadan duramaz olmusum

Melike Coşkun
04.11.2019

Her geçen gün daha anlamlı gelen daha çok ruha dokunan nadir parçalarından biri olmuş bu valla bıkamadım gitti bir gün dinlemeyince özlüyorum Neyseki ergenlerin ağzına dolaşmış değil şuan çok şükür

Arif Taş
01.11.2019

Sagopa dinlediğimde 9 yaşındaydım okul servisinde dinledim o günden beri bir şarkısını dinlemedigim gün olmadi şuan 29 yaşındayım 2 çocuk sahibiyim oğlunu sagopa dinlemeyi sevdirdim kendisi şuan 2 yasinda

Mehmet Ersin
01.11.2019

Adam öyle bir rap öyle bir söz yazıyor ki bizi hedef tahtası gibi kullanıyor tam kalbimizden vuruyor

Furkan Metin
01.11.2019

Askere gidiyorum döndüğümde güzel bir beğeni olursa sevinirim😊

Süleyman Şener
01.11.2019

İlk dinlediğimde sevmemiştim, bu defa olmamış dedim. Demez olaydım başka şarkı dinleyemiyorum bağımlılık yaptı. Sago yine yapmış🙈

Kemal Sunal
01.11.2019

Kemal sunal filmleri gibi adam hiç eskimiyor en eski şarkısı bile hala aynı zevkle dinleniyor bu çok tuhaf bir şey... o altın oran noktasını nası yakalıyosunuz büyük bir sır gibi

Burak Bulut
01.11.2019

Şarkıyı dinledim dinleyeli yüzüm gülmedi be.. Ama yine de dinliyorum. Her kelimesi beni anlatıyor gibi...

Mustafa Sarıkaya
01.11.2019

Reis şarkın fazla dinlenmiyor herkes telofonuna indirmiş çünkü (bu arada beğeninde bildirim geldikçe dinliyim izlenme çoğalsın)

Hamza Akgül
01.11.2019

Sırf trendlerden düşmesin diye gelip yorumları beğenip beğenip duruyorum, okumasam bile beğeniyorum :))