Şarkı Sözü Arama

Agoni - Tedavi Şarkı Sözleri



Işıklar söndü gönlüm yandı sarılabileceğim çok gün varken
Beni boşver,içtiklerimle hayatımın içine sıçtım zaten
Gidebilir herkes kalsın annem,kalsın babam ve dostum panter
Yarına çıkabilir miyim bilmem mücadelem var üstüm kan ter.
Kaybedildi tüm güzel günlerim,hazmedilmedi gülüşlerim hiç
Bilmiyorum suçum neydi oysaki çok severdin gülüşlerimi
Yada belkide öyle söyledin,sadece yanımda olduğun için
Sadece benimle olduğun için,artık seni bile korkutur içim
Ago her yeni gününde fazlaca içer
Kalmıyor elimde duman
Gözleri kızıl altları mora çalarken umutlu görünür oda,bazen verildi mola (verildi mola)
Yürürdü zoruyla zora,bulurdu sigara yapardı zıvana kimisi gülerdi bana
Elimi kolumu bağlama lan. Yinede sana hiç kıyamamak,
agoni kapanır odalara şarkı yazar,şarkı yazar
e tabi kafa kıyak Yalanla gözümü boyadılar çaresi yok ama ilacı var. Küsüm artık ben ilacıma,
sevgi dedikleri hava cıva yaşayan az kalbim acıya ne kadar dayanır bilmem,yorulur elbet taşıyamaz


Herkes diyebiliyor dostum sensiz asla yaşıyamam
Yaşıyorlar yaşıyolar yaşıyorlar yaşıyolar
Eyyo eyyo buse kafam kıyak orda mısın?
Seninle bir sandalı kaldırımda zorlamışız bunca zaman kızdığım insanlardan olma sakın
Tabi olmadıysan sesim geliyo mu orda mısın?
Tüm güzel anlar korkunç geliyor.
Furkan yapıyor ago üstleniyor.
Mutluluğa giden bir sefer yok
Benim istediğim beni istemiyor
Sen gül seviyon ben kenevir bak en sonunda dengeledim. Annene senden daha fazla kırgınım p.ç ettiniz lan kaç senemi
Tabi ben bilirim derdi tabi ben bilicem lan derdi
Seninle yıkılmış olabilirim yoksun toplancam kendim. Canımı canına verdim neyse
Canımı canına verdiğime değsen keşke
Canın sağolsun gelemediysen
Canın sağolsun sevemediysen neyse




Agoni - Tedavi Şarkı Sözleri sitemize 26 Kasım 2018 Pazartesi tarihinde eklenmiştir. Agoni - Tedavi Şarkı Sözleri hatalıysa veya eksikse lütfen aşağıda yer alan bölümden yorum yaparak bizleri uyarınız. Bol müzikli günler dileriz.

Agoni - Tedavi Şarkı Sözüne Yorum Yaz

Yorum Yazma Kuralları: Agoni - Tedavi Şarkı Sözleri hakkında yaptığınız yorumlar da hakeret içeren yada onur kırıcı cümleler olmamalıdır. Agoni - Tedavi Şarkı Sözleri yayınına sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız. Diğer tüm şarkı sözleri yayınlarında olduğu gibi Agoni - Tedavi Şarkı Sözlerine atılan hiçbir hakaret, küfür, argo içeren yorum kabul etmeyecektir. Agoni - Tedavi Şarkı Sözlerine göstermiş olduğunuz hassasiyetin tüm şarkı sözleri için geçerli olduğunu unutmayınız.

Yorumunuz (*)

Resimdeki kodu giriniz

IP Adresiniz: 34.203.225.78

Agoni - Tedavi Şarkı Sözüne Ait Yorum Yok

Bu söze ilk yorumu siz yazın.

Agoni Diğer Şarkı Sözleri

Üyelik İşlemleri

Son Yorumlar

Taylan Kaya - Kusura Bakma Şarkı Sözü

Taylan kaya nın şarkılarına bayılıyorum hepside birbirinden güzel. - 16 Aralık 2018 Pazar

Yıldız Tilbe - Geceler Sarhoş Şarkı Sözü

Yapmayın arkadaşlar, ne yıldız tilbe'si, söyleyen nisa. - 14 Aralık 2018 Cuma

Musa Eroğlu - Sana Ne Bana Ne Şarkı Sözü

Şarkı yanlış şarkılarınızın sözlerini beğenmiyorum. - 14 Aralık 2018 Cuma

Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Şarkı Sözü

Şarkınızı çok beyeniyorum butür şrkılar çıkarmaya devam edin. - 14 Aralık 2018 Cuma

Turan Şahin - Ya Ben Anlatamadum Şarkı Sözü

Ayyyyy ben bu sarkıyı cok seviyorum. - 14 Aralık 2018 Cuma

Gulsanam Mamazoitova - Gel Yor Şarkı Sözü

Haaaaariiikaaaa. - 13 Aralık 2018 Perşembe